ul. Szkolna 6
34-424 Szaflary
tel. 18 27-547-26
e-mail: suskia@poczta.onet.pl
www.szkola.szaflary.pl/sz
dyrektor: mgr Anna Łachut
z-ca dyrektora: mgr Hubert Porschke
Ilość nauczycieli | Etaty nauczyciele | Ilość pracowników obsługi | Uczniowie | Oddziały |
41 | 40.35 | 6 | 376 | 21 |
Koszty działalności
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
1. | Utrzymanie budynku | 171 428,41 | 240 382,82 | 186 421,20 | 131 634,96 | 146 495,81 | 130751,45 | 189684,48 |
2. | Administracja | 180 413,64 | 204 506,21 | 193 763,18 | 205 535,94 | 193 319,44 | 206815,76 | 256314,45 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 2 151 710,69 | 2 325 887,95 | 2 329 116,69 | 2 425 125,07 | 2 459 722,04 | 2382532,41 | 2541659,16 |
4. | Pozostałe | 44 197,92 | 37 356,36 | 49 866,93 | 40 898,33 | 55 803,57 | 4383,43 | 4976,37 |
5. | RAZEM | 2 547 750,66 | 2 808 133,34 | 2 759 168,00 | 2 803194,30 | 2 855340,86 | 2724483,05 | 2992634,46 |
Zestawienie planu finansowego
L.p | Rodzaj wydatku | kwota | udział % |
1 | Budżet szkoły | 2546762.84 | 100% |
a) | koszty pracownicze - wynagrodzenia i pochodne, zapomogi finansowe i wczasy pod gruszą (odpis na ZPŚS) | 2337572.00 | 92% |
b) | koszty administracyjne - energia elektryczna, środki czystości, mat. biurowe, mat. remontowe, itp. | 209190.84 | 8% |
| Razem | 2546762.84 | 100% |
Plan finansowy wydatków rzeczowych planowanych przez Panią Dyrektor ZSPiG w Szaflarach 428.000 zł
Otrzymany plan finansowy na wydatki rzeczowe to 319.000 zł
Plan finansowy wydatków rzeczowych ZSPiG w Szaflarach zmniejszono
o następujące pozycje a mianowicie:
- 11.000 zł (zmniejszenie planu ze względu na zawyżoną kalkulację oleju opałowego tj. skalkulowano cenę za 1l 3,19 zł a stawka w momencie planowania budżetu wynosiła 2,81 zł – przy 26542 litrów zawyżono w planie o 10.000 zł. Na chwilę obecną cena oleju opałowego jest jeszcze niższa i wynosi około 2,55 zł za 1 litr.)
- 40.000 zł – materiały na naprawę dachu – (zadanie będzie wykonane podczas budowy Sali gimnastycznej)
- 30.000 zł remont dachu – zadanie będzie wykonane podczas budowy Sali gimnastycznej)
- 3.000 zł wykonanie archiwizacji z lat ubiegłych – (obecnie jest zatrudniony stażysta do pomocy w pracach archiwizacyjnych i nie tylko)
- 25.000 zł radiowęzeł i modernizacja sieci WIFI oraz wymiana UPS-ów – (złożenie wniosku o dofinansowanie zewnętrzne)
Pozostałe wydatki rzeczowe na bieżące utrzymanie i funkcjonowanie szkoły tj.np. zakup materiałów biurowych, zakup energii elektrycznej, zakup środków czystości, zakup materiałów gospodarczych, opłaty za ścieki, opłaty transportowe itp. pozostały na niezmienionym poziomie (zaplanowanym przez Panią Dyrektor) tak aby nie było sytuacji, że w szkole czegoś brakuje np. kredy czy tym podobne. Urząd Gminy nie odpowiada i nie posiada wiedzy na temat funkcjonowania: – sklepiku szkolnego, z którego również są czerpane zyski, – Rady Szkoły, która sama decyduje o wydatkach swegop budżetu, – Rady Rodziców, która sama decyduje o wydatkowaniu swojego budżetu.
Dodatkowe wydatki ponoszone przez Urząd Gminy a nie ujęte w planie finansowym szkoły
Lp. | Rodzaj wydatku | Kwota |
1 | Wydatki realizowane przez Urząd Gminy | 20726.00 |
a) | remont łazienek - (prośba Rady Rodziców) II etap 2016 r., I etap remontu przeprowadzony w 2015 roku (grudzień) - koszt 11448.00 zł | 2738.00 |
b) | usunięcie awarii wodno kanalizacyjnej - prośba Pani Dyrektor | 900.00 |
c) | modernizacja kotłowni - Urząd Gminy | 17088.00 |
| Razem | 20726.00 |
Aktualności