Wymiana azbestu – jak wypełnić wniosek?

Rozpoczął się nabór wniosków do programu „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych w Gminie Szaflary”. Aby pomóc Państwu w wypełnianiu wniosku, poniżej zamieszczone zostały przykładowo wypełnione wnioski. Należy tutaj zaznaczyć, że rozróżniamy trzy rodzaje zgłoszeń:

  • Odbiór i wywóz azbestu zalegającego na posesji;
  • Demontaż azbestu z dachu budynku mieszkalnego i jego wywóz;
  • Demontaż azbestu z dachu budynku gospodarczego i jego wywóz.

Jeśli chcą Państwo, aby firma działająca na zlecenie Urzędu Gminy zdemontowała azbest znajdujący się na dachu, przed złożeniem wniosku do Urzędu Gminy Szaflary, należy dokonać zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu (pokój nr 3.39). Jeżeli azbest został już wcześniej zdjęty i zalega na posesji, potwierdzenia dokonania zgłoszenia nie trzeba dołączać do wniosku. Ważne jest więc poprawne uzupełnienie wniosku, oraz załączników do niego (3 sztuki).

W zależności od tego na co chcą państwo złożyć wniosek należy wybrać z poniższych opcji odpowiedni wzór. Wzory mają za zadanie nakierować na prawidłowe wypełnienie wniosku, prosimy jednak pamiętać, że stan podawany przez Państwa we wniosku musi zgadzać się ze stanem faktycznym.

Numery obrębów:
1. – Bańska Niżna
2 – Bańska Wyżna
3 – Bór
4 – Maruszyna
5 – Skrzypne
6 – Szaflary
7 – Zaskale

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

23 + = 24