WÓJT GMINY SZAFLARY
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektora ds. zewnętrznych źródeł finansowania
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18
Stanowisko pracy: Inspektor ds. zewnętrznych źródeł finansowania
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślnie przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5 letni staż pracy,
- doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych,
- znajomość przepisów prawa: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, ustawa o zamówieniach publicznych,
- wiedza na temat pozyskiwania i rozliczania pozabudżetowych środków finansowych,
- wiedza na temat dostępnych funduszy unijnych i krajowych,
- nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
- obsługa komputera,
- duża samodzielność i kreatywność w wykonywaniu zadań,
- dobra organizacja pracy.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- monitoring , analiza i rekomendacja dostępnych środków z funduszy zewnętrznych,
- kompleksowe przygotowywania, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,
- sporządzanie wniosków o płatność i rozliczanie projektów zgodnie z wytycznymi,
- przygotowywanie dokumentacji o charakterze analitycznym: sprawozdań i raportów z przebiegu realizacji projektów,
- monitorowanie projektów wdrożonych, nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem, terminowością i rozliczeniem,
- współpraca z pracownikami Gminy i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie pozyskiwania środków,
- współpraca z samorządami innych gmin i powiatów w zakresie pozyskiwania środków,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/wdrażającą,
- udzielanie informacji o możliwościach pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla wszystkie zainteresowanych podmiotów z terenu Gminy przez prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej.
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań, w tym sprawozdawczość,
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum.
IV. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy), w tym potwierdzenie doświadczenia zawodowego w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata nieposzlakowanej opinii.
V. Informacja o warunkach pracy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pełny wymiar czasu pracy,
- stanowisko samodzielne
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
VI. Dodatkowe informacje:
- kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101 poz. 926. z późn. zm.).”(UWAGA: pod klauzulą Kandydat winien złożyć swój podpis),
- informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szaflary w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %,
- zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.
VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szaflary piętro I, pokój nr 10 (sekretariat)
lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18 (liczy się data wpływu do urzędu).
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na Inspektora ds. zewnętrznych źródeł finansowania”
w terminie do dnia 11 maja 2015 roku, do godz 15:30. 4 maja 2015 r., do godz. 15:00 (aktualizacja 4 maja 2015 roku)
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VIII. Inne informacje:
- Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
- I – etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów;
- II- etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e- mailem lub za pośrednictwem poczty o terminie rozmowy lub testu kwalifikacyjnego. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/ugszaflary) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szaflary.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/ugszaflary) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szaflary.
Wójt Gminy Szaflary Rafał Szkaradziński
Szaflary, dnia 21 kwietnia 2015 r.
Aktualizacja 13 maja 2015 r.
Aktualizacja 27 maja 2015 r.