infoWÓJT GMINY SZAFLARY
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
SEKRETARZA GMINY

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18

Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślnie przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
  6. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w niżej wymienionych jednostkach:
    – urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych;
    – starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;
    – urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych;
    – biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki;
    – biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
    w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach
    lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w wyżej wymienionych jednostkach oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
  7. znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej; w szczególności:  kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, przepisów podatkowych.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
  2. znajomość zadań realizowanych przez Gminy,
  3. dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
  4. prawo jazdy kat. B.,
  5. biegła znajomość obsługi komputera.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania  urzędu gminy oraz organizacji jego pracy,
  2. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy oraz obiegiem informacji w urzędzie gminy oraz  pomiędzy urzędem gminy a gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
  3. sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą podległych komórek organizacyjnych,
  4. sprawowanie nadzoru nad racjonalnym gospodarowaniem etatami i funduszem płac,
  5. zapewnianie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,
  6. zapewnianie przestrzegania przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej oraz zasad techniki prawodawczej,
  7. nadzór nad gospodarką mieniem urzędu gminy i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie jego funkcjonowania (celowość i efektywność  wydatkowania),
  8. nadzór nad właściwym przygotowanie materiałów pod obrady rady gminy,
  9. nadzór na  organizacją i przebiegiem wyborów i referendów,
  10. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych obywateli w zakresie upoważnienia wydanego przez Wójta,
  11. sprawowanie nadzoru w zakresie załatwiania skarg i wniosków,
  12. nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej oraz BIP.

IV. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:

  1. życiorys /CV/,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  4. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
  5. kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy),
  6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego/,
  8. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata nieposzlakowanej opinii.

V. Informacja o warunkach pracy:

  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

VI. Dodatkowe informacje:

  1. kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  2. załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926. z późn. zm.).”
  3. informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szaflary w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %,
  4. zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (data wpływu do urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, pokój Nr 10 (Sekretariat) – I piętro,  z dopiskiem „Nabór na Sekretarza Gminy” w terminie do 10 lutego 2015 r., do godz. 15:30. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VIII. Inne informacje:

  1. komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
    1. etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów;
    2. etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej, lub testu kwalifikacyjnego,
  2.  kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni  e- mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy lub testu kwalifikacyjnego. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/ugszaflary) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szaflary,
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/ugszaflary) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szaflary.

Wójt Gminy Szaflary
Rafał Szkaradziński
30 styczeń 2015 r.

Kwestionariusz osobowy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

85 − 79 =