WÓJT GMINY SZAFLARY
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
SEKRETARZA GMINY
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18
Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślnie przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w niżej wymienionych jednostkach:
– urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych;
– starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;
– urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych;
– biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki;
– biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach
lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w wyżej wymienionych jednostkach oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. - znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej; w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, przepisów podatkowych.
II. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
- znajomość zadań realizowanych przez Gminy,
- dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
- prawo jazdy kat. B.,
- biegła znajomość obsługi komputera.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu gminy oraz organizacji jego pracy,
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy oraz obiegiem informacji w urzędzie gminy oraz pomiędzy urzędem gminy a gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
- sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą podległych komórek organizacyjnych,
- sprawowanie nadzoru nad racjonalnym gospodarowaniem etatami i funduszem płac,
- zapewnianie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,
- zapewnianie przestrzegania przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej oraz zasad techniki prawodawczej,
- nadzór nad gospodarką mieniem urzędu gminy i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie jego funkcjonowania (celowość i efektywność wydatkowania),
- nadzór nad właściwym przygotowanie materiałów pod obrady rady gminy,
- nadzór na organizacją i przebiegiem wyborów i referendów,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych obywateli w zakresie upoważnienia wydanego przez Wójta,
- sprawowanie nadzoru w zakresie załatwiania skarg i wniosków,
- nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej oraz BIP.
IV. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
- życiorys /CV/,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy),
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego/,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata nieposzlakowanej opinii.
V. Informacja o warunkach pracy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
VI. Dodatkowe informacje:
- kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926. z późn. zm.).” - informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szaflary w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %,
- zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.
VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (data wpływu do urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, pokój Nr 10 (Sekretariat) – I piętro, z dopiskiem „Nabór na Sekretarza Gminy” w terminie do 10 lutego 2015 r., do godz. 15:30. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VIII. Inne informacje:
- komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
- etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów;
- etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej, lub testu kwalifikacyjnego,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e- mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy lub testu kwalifikacyjnego. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/ugszaflary) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szaflary,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/ugszaflary) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szaflary.
Wójt Gminy Szaflary
Rafał Szkaradziński
30 styczeń 2015 r.