Nauczyciele | Etaty | Obsługa | Etaty | Uczniowie | Oddziały | |
---|---|---|---|---|---|---|
ZSPiG Bańska Niżna | 19 | 14,42 | 3 | 2,5 | 133 | 10 |
ZSPiG Bańska Wyżna | 22 | 13,92 | 5 | 5 | 91 | 9 |
SP Bór | 8 | 7,17 | 2 | 1,5 | 42 | 7 |
ZSPiG Maruszyna Dolna | 21 | 16,1 | 5 | 4 | 102 | 9 |
ZSPiG Maruszyna Górna | 17 | 13,61 | 6 | 6 | 126 | 10 |
ZSPiG Skrzypne | 18 | 14,28 | 7 | 6,5 | 158 | 10 |
ZSPiG Szaflary | 40 | 35,17 | 6 | 6 | 376 | 21 |
ZSPiG Zaskale | 18 | 15,61 | 3 | 3 | 161 | 11 |
GP Przedszkole | 8 | 8 | 8 | 7,25 | 91 | 4 |
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 60 426,53 | 94 629,62 | 88 315,14 | 95 754,49 | 83 044,69 | 64 056,82 | 64 604,97 |
2. | Administracja | 77 711,70 | 69 734,21 | 78 864,89 | 74 980,00 | 78 625,46 | 80 099,13 | 81 747,78 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 1 009 754,61 | 1 061 881,80 | 1 070 995,87 | 1 068 376,00 | 1 086 224,01 | 1 192 703,62 | 1 204 952,92 |
4. | Pozostałe | 5 227,27 | 8 735,43 | 4 418,36 | 2 552,00 | 0,00 | 2 050,00 | 1 500,00 |
5. | RAZEM | 1 153 120,11 | 1 234 981,06 | 1 242 594,26 | 1 241 662,49 | 1 247 894,16 | 1 338 909,57 | 1 352 805,67 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną i cieplną, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Pozostałe wydatki to wydatki na organizację konkursów i prowadzenie zespołu regionalnego.[/spoiler] [spoiler title=’ZSPIG w Bańskiej Wyżnej’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 51 198,16 | 68 448,17 | 50 374,37 | 119 873,78 | 50 260,17 | 61 092,24 | 68 312,40 |
2. | Administracja | 92 981,73 | 104 515,67 | 109 811,64 | 111 478,00 | 117 220,55 | 117 995,15 | 94 381,52 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 954 897,99 | 1 010 857,25 | 988 858,01 | 939 653,00 | 965 945,73 | 982 547,18 | 1 010 684,96 |
4. | Pozostałe | 10 945,55 | 12 407,16 | 10 318,55 | 6 587,00 | 15 849,77 | 2 750,00 | 4 300,00 |
5. | RAZEM | 1 110 023,43 | 1 196 228,25 | 1 159 362,57 | 1 177 591,78 | 1 149 276,22 | 1 164 384,57 | 1 177 678,88 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Pozostałe wydatki to wydatki na organizację konkursów i prowadzenie zespołu regionalnego.[/spoiler] [spoiler title=’SP w Borze’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 31 728,06 | 31 978,15 | 18 914,66 | 38 916,92 | 47 563,83 | 31 748,88 | 49 544,19 |
2. | Administracja | 45 016,80 | 51 257,65 | 49 530,21 | 52 983,00 | 37 530,57 | 45 789,91 | 52 599,31 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 548 621,44 | 598 793,10 | 594 585,97 | 568 676,00 | 566 115,62 | 597 120,53 | 593 993,50 |
4. | Pozostałe | 3 768,79 | 3 666,26 | 1 734,38 | 3 198,00 | 4 440,00 | 0,00 | 0,00 |
5. | RAZEM | 629 135,09 | 685 695,16 | 664 765,22 | 663 773,92 | 655 650,02 | 674 659,32 | 696 137,00 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Pozostałe wydatki to wydatki na organizację konkursów. [/spoiler][spoiler title=’ZSPIG w Maruszynie Dolnej’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 112 458,11 | 129 767,34 | 94 013,76 | 55 988,39 | 58 368,97 | 58026,46 | 93945,9 |
2. | Administracja | 139 816,65 | 129 067,87 | 133 688,20 | 126 805,12 | 118 190,03 | 106213,78 | 112726,04 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 1 056 207,95 | 1 090 191,12 | 1 073 125,47 | 1 050 568,48 | 1 064 284,84 | 1199482,43 | 1152840,89 |
4. | Pozostałe | 7 497,60 | 7 251,24 | 5 991,07 | 5 207,78 | 13 353,48 | 5648,96 | 1130,22 |
5. | Projekty | 61 102,88 | 41 682,17 | 19 927,35 | 0 | 0 | ||
6. | RAZEM | 1 377 083,19 | 1 397 959,74 | 1 326 745,85 | 1238569,77 | 1 254 197,32 | 1369371,63 | 1360643,05 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Pozostałe wydatki to wydatki na prowadzenie zespołu regionalnego oraz dofinansowanie drużyny harcerskiej.
Projekty to wydatki m.in. na realizację projektów na rzecz społeczności romskiej.[/spoiler] [spoiler title=’ZSPIG w Maruszynie Górnej’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 53 060,19 | 50 791,88 | 39 997,19 | 64 002,34 | 45 295,12 | 40 390,16 | 50 412,52 |
2. | Administracja | 106 693,43 | 114 418,60 | 124 173,43 | 122 744,00 | 130 234,68 | 139 582,86 | 146 318,68 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 986 743,42 | 1 078 745,70 | 1 018 469,72 | 1 033 390,00 | 1 042 235,89 | 1 071 748,47 | 1 102 462,83 |
4. | Pozostałe | 6 728,36 | 7 176,25 | 5 211,54 | 5 795,00 | 6 800,00 | 0,00 | 0,00 |
5. | RAZEM | 1 153 225,40 | 1 251 132,43 | 1 187 851,88 | 1 225 931,34 | 1 224 565,69 | 1 251 721,49 | 1 299 194,03 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Pozostałe wydatki to wydatki na prowadzenie zespołu regionalnego.[/spoiler] [spoiler title=’ZSPIG w Skrzypnem’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 64 571,64 | 120 944,59 | 55 200,68 | 43 024,52 | 45 587,47 | 47553,81 | 48636,12 |
2. | Administracja | 116 619,81 | 151 788,71 | 145 713,40 | 145 712,00 | 141 053,06 | 155811,59 | 171029,07 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 1 039 223,16 | 1 093 702,90 | 1 138 958,02 | 1 141 160,48 | 1 166 090,74 | 1153682,61 | 1201043,52 |
4. | Pozostałe | 12 976,19 | 18 917,17 | 18 485,06 | 9 830,41 | 14 756,49 | 3520,24 | 7664,8 |
5. | RAZEM | 1 233 390,80 | 1 385 353,37 | 1 358 357,16 | 1339727,41 | 1367487,76 | 1360568,25 | 1428373,51 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Pozostałe wydatki to wydatki na organizację konkursów, prowadzenie zespołu regionalnego oraz dofinansowanie drużyny harcerskiej.[/spoiler] [spoiler title=’ZSPIG w Szaflarach’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 171 428,41 | 240 382,82 | 186 421,20 | 131 634,96 | 146 495,81 | 130751,45 | 189684,48 |
2. | Administracja | 180 413,64 | 204 506,21 | 193 763,18 | 205 535,94 | 193 319,44 | 206815,76 | 256314,45 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 2 151 710,69 | 2 325 887,95 | 2 329 116,69 | 2 425 125,07 | 2 459 722,04 | 2382532,41 | 2541659,16 |
4. | Pozostałe | 44 197,92 | 37 356,36 | 49 866,93 | 40 898,33 | 55 803,57 | 4383,43 | 4976,37 |
5. | RAZEM | 2 547 750,66 | 2 808 133,34 | 2 759 168,00 | 2 803194,30 | 2 855340,86 | 2724483,05 | 2992634,46 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników administracji i obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Pozostałe wydatki to wydatki na organizację konkursów, prowadzenie zespołu regionalnego, dofinansowanie drużyny harcerskiej, dofinansowanie UKS-u.[/spoiler] [spoiler title=’ZSPIG w ZASKALU’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 83 387,31 | 92 578,57 | 72 234,11 | 88 425,58 | 84 093,91 | 86723,41 | 97947,72 |
2. | Administracja | 77 966,71 | 87 509,64 | 85 421,59 | 86 854,32 | 89 781,06 | 92829,31 | 107697,79 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 1 038 584,35 | 1 179 949,48 | 1 132 438,28 | 1 173 610,38 | 1 141 810,19 | 1166239,48 | 1187932,47 |
4. | Pozostałe | 5 951,55 | 8 181,41 | 6 904,39 | 3 062,63 | 5 000,00 | 0 | 0 |
5. | RAZEM | 1 205 889,92 | 1 368 219,10 | 1 296 998,37 | 1351952,91 | 1 320685,16 | 1345792,20 | 1393577,98 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Pozostałe wydatki to wydatki na prowadzenie zespołu regionalnego oraz dofinansowanie chóru szkolnego.[/spoiler] [spoiler title=’GZO w SZAFLARACH’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | I-XI 2014 | Plan na 2015 |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 1 767,54 | 4 360,53 | 4 559,53 | 1 079,01 | 1 100,00 |
2. | Administracja | 318 082,68 | 378 046,55 | 380 024,54 | 346 883,42 | 454 920,00 |
3. | Pomoc socjalna | 120 462,74 | 110 266,22 | 141 370,45 | 182 846,63 | 23 000,00 |
4. | Dowozy uczniów | 120 585,13 | 133 904,64 | 127 904,92 | 123 027,61 | 147 800,00 |
5. | Projekty | 0,00 | 191 571,76 | 70 662,00 | 32 227,69 | 0,00 |
6. | RAZEM | 560 898,09 | 818 149,70 | 724 521,44 | 686 064,36 | 626 820,00 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na drobne remonty i środki czystości.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników administracji wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, aktualizacja programów komputerowych, odpis na ZFŚS, szkolenia pracowników itp.
Pomoc socjalna to m.in.: stypendia socjalne, wyprawka szkolna, zasiłki szkolne, pierwszy dzwonek.
Dowozy uczniów to: dowożenie uczniów z Boru do gimnazjum w Szaflarach, oraz dowożenie dzieci z Bańskiej Niżnej, Boru, Maruszyny Dolnej, Maruszyny Górnej, Skrzypnego, Szaflar i Zaskala do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego i Ośrodka Rehabilitacyjno –Edukacyjno – Wychowawczego w Nowym Targu, a także przewóz uczniów z Maruszyny Górnej do Maruszyny Dolnej (sala gimnastyczna) na zajęcia WF oraz dowozy indywidualne.
Projekty to: realizacja projektów unijnych POKL.[/spoiler] [spoiler title=’Gminne Przedszkole w Szaflarach’]
Lp. | Rodzaj wydatku | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Utrzymanie budynku | 37 773,33 | 34 062,21 | 5 966,98 | 54 279,05 | 54 205,39 | 59 763,14 | 67 445,26 |
2. | Administracja | 104 802,50 | 114 759,80 | 113 516,37 | 132 165,84 | 172 422,49 | 189 439,85 | 192 752,40 |
3. | Nauczanie i wychowanie | 339 376,85 | 278 603,75 | 306 040,11 | 329 475,00 | 389 115,44 | 561 150,98 | 551 840,01 |
4. | Projekty | 107 587,49 | 97 384,00 | 0,00 | 0,00 | |||
5. | RAZEM | 481 952,68 | 427 425,76 | 425 523,46 | 623 507,38 | 713 127,32 | 810 353,97 | 812 037,67 |
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynków, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, ubezpieczenia budynków i sprzętu, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: wynagrodzenia pracowników obsługi wraz z pochodnymi, materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: wynagrodzenia nauczycieli wraz z pochodnymi, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.
Projekty to: realizacja projektów unijnych POKL.
Rachunek dochodw własnych
Lp. Rodzaj wydatku 2011 2012 2013 I-XI 2014 Plan na 2015
1. Utrzymanie budynku 0,00 28 065,28 17 585,34 8 295,38 8 200,00
2. Administracja 0,00 3 719,44 3 589,12 5 548,74 3 800,00
3. Nauczanie i wychowanie 0,00 61 093,84 50 044,97 42 404,51 122 000,00
4. Pozostałe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
5. RAZEM 0,00 92 878,56 71 219,43 56 248,63 134 000,00
Wydatki na utrzymanie budynku to m.in.: wydatki na energię elektryczną, zakup opału, remonty budynku, zakup sprzętu i wyposażenia, wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, monitoring, itp.
Wydatki na administrację to m.in.: materiały biurowe, opłaty pocztowe, internet, telekomunikacja, itp.
Wydatki na nauczanie i wychowanie to m.in.: zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek, zakup żywności, programy komputerowe i ich aktualizacje, odpis na ZFŚS, itp.[/spoiler]